۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

«شفیعه روز جزا»؛ پرونده ای برای شهادت اخت الرضا(ع)-۴

نمایشگاه عکس «نور و آیینه» در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد

نمایشگاه عکس «نور و آیینه» در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد

قم- در آستانه شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نمایشگاه عکس گروهی «نور و آیینه» ۲۱ مهرماه در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان شرکت در این نمایشگاه در سه موضوع جشن‌های سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، گل‌آرایی حرم مطهر و زائر و زیارت از اول تا سوم مهر صادر شد و در این مدت ۲۴۰ عکس از ۶۰ عکاس برای شرکت در این نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شد.

از میان ۲۴۰ عکس ارسالی، ۲۰ عکس از ۱۸ عکاس توسط محسن قائمی، محمد اخلاقی و حمید عابدی از عکاسان پیش‌کسوت قمی داوری و انتخاب شده است.

عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه برگزیده شد عبارت از امیر حسامی نژاد، علی احمدنیا، زینب ایرانی، زهرا ایزدخواه، مهدی بخشی سورکی، زهرا پناه، مهدی جعفری، هدی حاج غفاری، زینب سادات حدادی، رضا رمضانی، حسین شاهبداغی، زهرا عبداللهی، عباس فرامرزی، سید محمدمهدی قدس علوی، عارفه کوچک یزدی، سیده زهرا موسویان، اعظم مؤمنیان و حسین یاراحمدی هستند.

این نمایشگاه در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برپا شده و تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است کارگاه نقد عکس‌های نمایشگاه و تقدیر از عکاسان با حضور استاد سید حسین بحرینی پنجشنبه ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6250039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha